[ [ * . Lin's Deli Creations . * ] ]

Monday, June 09, 2008

renungkan lah..

Manusia...

mengapakah manusia suka hidup dgn kepura-puraan..
apabila di hadapan kita..
dia seperti malaikat..
apabila di belakang..
a'uzubillah.. tk terkata..

MENGAPAKAH!!!

mengapakah kau sanggup berbuat demikian..
sedangkan tiada sesiapa pun yang mengetepikan kau..

aku tidak faham dengan sikap kau sebegitu..
kalau ade masalah sekali pun..
semuanya boleh di bawa berbincang..

kalau hendak dikata kau cemburu?
apa yang membuat kau bersikap sebegitu?

adakah kau cemburu?
atau kau sakit hati?

tetapi mengapa?
mengapa harus kau bersikap sebegitu..

aku sungguh hairan..
aku sungguh tidah mengerti..
kau berubah dgn begitu lantas..

sampainya hati kau..
sanggup melulakan hati seseorang..

tolong lah..
jgn la sebegitu..

aku pohon..
kalu ade ape yg tersirat di hati kau..
aku pohon..
tolong lah luahkannya..

tiada gunanya..
apabila..
nasi sudah menjadi bubur...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home